1395-02-22 10:01
1213
0
31839

تصاویر / همایش استانی جشن شکرگزاری قرآن در رامیان

همایش استانی جشن شکرگزاری قرآن پایه سوم ابتدایی مدارس استان گلستان در رامیان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، همایش استانی جشن شکرگزاری آموزش قرآن پایه سوم ابتدایی مدارس استان گلستان با حضور رزاقی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، مدیر آموزش و پرورش و امام جمعه رامیان و جمعی از مسئولین شهری در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان برگزار شد.

«فرج اله رزاقی» معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: همه موجودات عالم حتی ماهیان دریا برای کسانی که قرآن می آموزند از خدا طلب آمرزش می کنند.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت و پیامبر اکرم نور رسالت است، اظهار کرد: قرآن کتاب زندگی است، یعنی اگر قرآن می خوانیم باید به آن عمل کنیم و خواندن قرآن خیلی خوب است ولی عمل کردن به آن مهمتر است.

رزاقی با اشاره به ایکه معلم به واسطه آموختن علم، ما را زنده می کند، افزود: اگر آب مایع حیاط بخش برای درخت است، معلم هم به واسطه آموزش و یاد دادن ما را زنده نگه می دارد و از سرزمین جهل به سرزمین دانایی هدایت می کند.

معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: اگر ما به گفته های قرآن عمل کنیم خداوند و قرآن حافظ ما خواهند بود.

shokr1

shokr2

shokr3

shokr4

shokr5

shokr6

shokr7

shokr8

shokr9

shokr10

shokr11

shokr12

shokr13

shokr14

shokr15

shokr16

shokr17

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.